fbpx

Salut!

Scriem despre lucruri care contează.

Standard Posts

Chiar și în 2021, brandingul este uneori confundat cu designul de logo-uri. Și nimic nu poate fi mai departe de adevăr. Un logo este doar un livrabil în procesul de branding, undeva aproape de sfârșitul călătoriei. Să aruncăm o privire la ceea ce este brandingul, ce face un brand, de ce contează brandul și cum se regăsește la fiecare nivel într-un business.

Continue Reading
Standard Posts

Anul 2020 a fost un an dificil pentru toată lumea, și nu este nevoie ca un expert să afirme asta. 🙂 A fost un an în care ne-am concentrat pe claritate, eficiență și transparență în comunicarea metodelor prin care să rămânem în siguranță. Multe business-uri s-au luptat să supraviețuiască și să rămână deasupra situației.

Continue Reading
Standard Posts

Here at Premiere M, we know how challenging it can be for agencies to keep up with top advertising trends while also trying to maintain high output operations during a global crisis. That’s why we’re here to help! We’re a marketing agency that focuses on developing, implementing, and managing online and offline campaigns.

Continue Reading
Standard Posts

Un avatar de client, sau buyer persona sau dream buyer – folosește orice termen preferi -, reprezintă în realitate profilul clientului tău ideal. Toate campaniile tale de marketing trebuie să aibă acest dream buyer ca focus. Concret, clientul ideal este acel tip de persoană pe care ți-o dorești să cumpere de la tine pentru că este cel mai profitabil pentru business-ul în care activezi.Există și persoane care aș prefera să nu cumpere de la mine? Ei bine, da. Calculele pe care trebuie să le faci când vine vorba de cliențiSEE DETAILS

Continue Reading
Opinion

As the pandemic spread continues, it becomes more and more obvious that everyday life is affected. So what are marketers supposed to do in such times of serious concern? Just to be clear, this is not a marketing opportunity to capitalize on, and the first step when considering brand communication during the crisis would be to make sure not to look insensitive, weird or opportunistic. This is a time to understand the unique role brands play in people’s lives and how they can help or be useful during the crisis.Firstly,SEE DETAILS

Continue Reading
PREVIOUS POSTSPage 1 of 2NO NEW POSTS

What can we do for you?

Let’s use creativity that works.