Web3, Bitcoin, NFT, AI sunt cuvinte care par să definească din ce în ce mai mult cum va arăta viitorul. AJLA, în calitate de nou venit în ecosistemul digital, a abordat Premiere M pentru a-i oferi sprijin în definirea propriei identități și articularea unui mod de comunicare eficient în acest mediu.
Cum definești un brand care acționează pe o piață în formare? Fie că acceptăm Web3 ca fiind aici deja sau nu, este tot mai evident că avatarul celui cu care comunicăm, căruia i se adresează produsul sau serviciul pe care îl vindem, nu mai este același, așadar și adresarea trebuie (do or die) să sufere ajustări ca atare.
AJLA este un brand care acționează în acest teritoriu construind comunități - COMMUNITY ARCHITECTURE - pentru clienții săi, ca modalitate de popularizare și mod de susținere pe o piață digitală în care, conceptul de marketing nu (mai) există.
Echipa Premiere M a gândit și proiectat un brand ce acționează cu lejeritate într-un teritoriu definit de acces direct și personalizat (fără intermediere) la produsul sau serviciul dorit.
AJLA a luat naștere ca rezultat al experienței membrilor fondatori cu agențiile de marketing care pretind că ajută brandurile să navigheze în Web3 și ecosistemul său în urma realizării că marketingul în Web3 nu urmează aceleași modele tradiționale pe care agențiile de marketing din Web2 le recunosc ca fiind de succes.
AJLA este un brand care comunică direct, fără aluzii și fără a produce iluzii către un client care știe cu precizie de ce are nevoie. Vizual, vorbim de geometrie, fonturi lizibile create pentru spațiul digital, ilustrație, ca moduri de completare și suport al adresării. Culoarea este prezentă din plin în comunicarea brandului pe toate suporturile și materialele. Culori vii și intense, gradienți, iconuri - semne geometrice clare, lizibile, stridente.
Deși comunică în principal prin intermediul rețelelor de socializare, AJLA ne-a solicitat să furnizăm un one pager pentru site-ul lor. Lucrurile sunt menținute pe aceleași coordonate, claritate, accesibilitate, lizibilitate. Culori vii și ilustrații sunt folosite pentru accent.
Vezi mai multe studii de caz aici.