Context
CPV LAB este o platformă de monitorizare a campaniilor online care are scopul să-i ajute pe oamenii de publicitate, a persoanelor care fac marketing afiliat, pe comercianții online și pe agențiile de marketing online să urmărească, să testeze și să optimizeze campaniile de promovare online, totul într-un singur loc. Având planul să dezvolte și mai mult platforma și funcționalitățile, Echipa CPV Lab s-a simțit limitată de branding-ul existent și a simțit nevoia unei identități care să reflecte valoarea serviciilor oferite de ei, într-o piață tot mai competitivă.
Provocarea
CPV LAB PRO avea nevoie să comunice abilitatea lor de a genera creșteri și profit pentru clienții lor, care au nevoie de un astfel de serviciu pentru a-și putea menține campaniile online relevante și performante. Compania a avut nevoie de o imagine fresh care să le reflecte valorile, inovațiile tehnice pe care le oferă produsul și eforturile constante de a-l dezvolta și îmbunătăți experiența utilizatorilor.
Ce am făcut
Am reinterpretat identitatea vizuală a companiei printr-un nou logo și noi materiale digitale colaterale. Am conceput o direcție vizuală atractivă pe care o explorăm pe canalele de socializare online. Am generat trafic pe site și noi lead-uri prin campanii de marketing online. Proiectul a fost desemnat câștigător la secțiunea Art Direction în cadrul Web Excellence Awards 2021.
Strategia
Am început cu o analiză a plaformei CPV Lab pentru a obține informații despre părțile bune și oportunitățile pe care le oferă produsul. Propunerile noastre de branding reflectă nevoia companiei de creștere și nevoia de creștere a clienților finali.
Am oferit o serie de recomandări pentru îmbunătățirea website-ului și a experienței social media și am asigurat toate materialele necesare pentru implementarea noii imagini de brand online și offline. Echipa noastră a explicat conceptul din spatele noului branding și a oferit un ghid flexibil de utilizare.
Vezi alte lucrări
Vrei să colaborăm?
Hai să folosim creativitatea care dă rezultate!