fbpx

  • Text Hover
Jumping House
un nou loc cool în Cluj Napoca

Cui nu-i place să audă o poveste bună? Noi suntem cu siguranță fermecați atunci când auzim o poveste cu potențial, mai ales când vine din partea colaboratorilor și prietenilor noștri. Când Aneta ne-a spus despre ideea ei de business am fost mai mult decât încântați de provocare și am preluat cu entuziasm proiectul. Ideea ei avea să devină primul parc de trambuline din Cluj-Napoca, un concept nou, interesant și mai ales FUN.

Au fost mai multe aspecte care ne-au determinat să acceptăm această provocare și să “sărim cu capul înainte”. Afacerea s-a născut din motivație puternică, obiective clare, pasiune, un strop de sacrificiu și cel mai important, viziune. Totul a început cu livrarea unei strategii integrate și implementarea acelei strategii sub formă de elemente vizuale pentru mediul online și offline și o serie de acțiuni tactice care aveau să transforme Jumping House în unul dintre cele mai iubite locuri din Cluj-Napoca.
Prietenii noștri de la Jumping House și-au dedicat toată energia acestui proiect, iar noi am făcut la fel. Și a fost mai mult decât un proiect lansat cu succes, a fost o dovadă a principiului nostru ‘creativitate care dă rezultate”.

Jumping House este un business de familie, al cărui scop a fost să construiască un loc în care copiii să poată sări în voie, fără să supere vecinii. Este un proiect născut din pasiune și dedicare pentru o idee. Este despre a împărți cu ceilalți o experiență energizantă și… înălțătoare.

Brandul pe care l-am creat pentru Jumping House exprimă tinerețe, energie și jovialitate. Este jucăuș dar transmite câte ceva pentru toate categoriile de vârstă. Noi credem că distracția la Jumping House chiar este pentru oricine își dorește o experiență cool, care îmbină sentimentul de libertate, cu mișcarea fizică și creșterea nivelului de endorfine.

Fontul pe care l-am ales, Battery Park este urban și amintește de arta grafitti. Cu ajutorul acestui type, comunicăm mesaje clare și puternice, care atrag atenția. Culoarea verde neon se vede de la distanță, dar este echilibrată de negrul folosit pentru a oferi contrast. Imaginea este vibrantă și transmite un singur mesaj: viața merită trăită la înălțime. Fontul, în combinație cu imagini puternice, mesaje concise și punctuația potrivită, reușește să transmită cu succes idei săltărețe și îi îndeamnă pe oameni să rămână activi și să se bucure de viață.

Premiere M a fost echipa care și-a imaginat identitatea Jumping House înainte să se tranforme în realitate și a adus-o la viață prin branding online și offline, design grafic, web design, materiale print și colaterale, design de interior, campanii de marketing online și social media.

Vezi alte lucrări
  • Text Hover
Vrei să colaborăm?

Hai să folosim creativitatea care dă rezultate!