Jumping House este prima sală de trambuline din Cluj, dar Jumping House este mult mai mult decât atât. Când Aneta ne-a povestit în 2019 despre ideea ei de business, am fost mai mult decât încântați de provocare și am preluat cu entuziasm proiectul. Ideea ei avea să aducă în Cluj-Napoca un concept nou, interesant și, mai ales, FUN.
Acest business s-a născut dintr-o motivație puternică, obiective clare, pasiune, un strop de sacrificiu și, cel mai important, viziune.
Conceptul Jumping House îmbină sportul cu distracția, atât pentru copii, cât și pentru adulți. Jumping House este locul unde timpul trece fără să simți, iar grijile dispar, lăsând loc zâmbetelor. Este un spațiu unde fiecare detaliu este gândit în așa fel încât fiecare săritor să simtă că trăiește o experiență minunată, atât datorită atracțiilor numeroase din sală – trambuline elastice, trambuline olimpice, perete de cățărat, ninja trail, coșuri de baschet, groapa cu bureți, perete cu arici -, cât și datorită staff-ului extraordinar.
Lucrăm cu un client cu multă pasiune pentru ceea ce face. Jumping House este un business de familie, al cărui scop primar a fost să dezvolte un concept nou pentru Cluj, articulat în forma unui tip de experiență COOL, SPORT & FUN, completat de o idee fixă: un loc în care poți sări în voie, să te simți liber și plin de energie. Un loc unde, indiferent de vârstă, te distrezi și faci sport în același timp.
Fără a se limita la un anumit segment demografic de vârstă, tipul de experiență pe care o livrează brandul Jumping House este ușor asociabilă cu tinerețea, energia, sportul și distracția.
Totul a început cu discuții detaliate despre ce își dorește clientul să creeze la Jumping House. Am continuat cu livrarea unei strategii integrate și implementarea acelei strategii în forma unui brand plin de viață, culoare, atitudine și caracter. A urmat elaborarea elementelor vizuale și materialelor specifice online și offline, dar și o serie de acțiuni tactice care aveau să transforme Jumping House în unul dintre cele mai iubite locuri din Cluj.
Premiere M susține Jumping House în compunerea mesajelor definitorii și diferențiatoare ale brandului. Contribuim la articularea acestora în format vizual și de conținut, dar și cu designul materialelor specifice formatelor multiple pe care brandul comunică. De la elementele fundamentale (idee specifică a brandului, logo, slogan) până la detalii ce țin de desenarea materialelor personalizate și promoționale sau online, website și materiale specifice social media, participăm din plin la promovarea brandului Jumping House – acum marcă înregistrată la nivel european.
Jumping House iese în evidență, setează trenduri și lasă amintiri frumoase în mintea celor care aleg să petreacă timp în sala de trambuline. Imaginea este vibrantă și transmite un singur mesaj: viața merită trăită la înălțime - pentru că nu este doar un SPAȚIU, fiind definit de EXPERIENȚĂ și o atitudine COOL. Verdele neon dublat de alte culori crude, intese, semne și caractere de literă tip graffiti, mesaje clare și puternice, care atrag atenția și multă, multă mișcare sunt câteva din elementele care alcătuiesc identitatea și definesc experiența marca Jumping House.
Vezi mai multe studii de caz aici.