Context
Keller Williams Cluj s-a mutat într-un nou spațiu de birouri, spațiu care a însemnat o pânză albă, un loc în care să își pună amprenta întreaga echipă. Situat la etajul unei clădiri proaspăt renovate din centrul Clujului, echipa KW Cluj ne-a contactat pentru a-i ajuta în brandingul spațiului.
Scopul proiectului a fost de personalizare a sălilor de training, a birourilor, recepției, inclusiv casa scării, pentru a crea un mediu plăcut de lucru pentru colegii din echipa KW Cluj, dar și pentru vizitatori.
Provocare
Clientul și-a dorit o personalizare a spațiului în așa fel încât să dea un sentiment de “acasă” tuturor celor care ajung aici, în același timp cu respectarea imaginii și regulilor de brand globale ale Keller Williams. Dimensiunile diferite ale fiecărui spațiu, precum și anumite elemente existente și care țin de construcția clădirii și normele de securitate ne-au pus creativitatea la încercare.
Soluție
Împreună cu echipa Keller Williams Cluj am parcurs manualul de brand și am analizat posibilități de implementare a lor în noul spațiu. Am pornit de la ceea ce își doresc, mai exact ce vor să exprime acel spațiu după amenajare. Am continuat cu posibilele soluții pentru a atinge obiectivul dorit.
Am gândit și am realizat propunerile vizuale și grafica fiecărui element pentru amenajarea spațiilor și le-am detaliat la fața locului. Apoi, am discutat despre fiecare tip de material, ce se pretează, care sunt costurile, ce opțiuni există pentru fiecare element în parte și cum se poate realiza fizic. Unele decizii au fost luate pe loc, altele au presupus dezbateri mai lungi. Iată ce a ieșit:
5* Google Review
Vezi mai multe studii de caz aici.
Vrei să colaborăm?
Hai să folosim creativitatea care dă rezultate!