fbpx


  • Ai un serviciu sau un produs și o viziune, însă nu știi care este următorul pas să-l aduci în mâinile clienților.



  • Ai o strategie bine definită, însă parcă timpul nu este niciodată suficient încât să le poţi face pe toate.



  • Ai un produs bun, obiective clare și bugetul necesar, însă nu ai un framework clar definit.



Imaginează-ți că poți avea structura și instrumentele potrivite, care să te ajute să clarifici direcția și obiectivele de brand, astfel încât să te lansezi puternic pe piață și să spulberi competiția.

Obține 100% gratuit o ședință de consultanță în branding de 30 minute, în care vom discuta pașii de urmat pentru a câștiga încrederea clienților tăi, cu o identitate de brand relevantă pentru ei.

 

În timpul acestei ședințe (care nu presupune nicio obligație suplimentară), vei discuta cu experții noștri în branding despre situația ta specifică și despre modul în care te putem ajuta să:


  • identifici clientul ideal pentru brandul tău

  • prioritizezi etapele procesului de branding, în funcție de resursele de timp şi financiare de care dispui

  • identifici criteriile de analiză a competitorilor şi legi brandingul de vânzări

  • clarifici strategia de brand

Ce obții:

01
O ședință de consultanță de brand: 30 de minute, 100% gratuit, fără obligații

02
Un template gratuit pentru crearea avatarului de client

03
Un checklist al punctelor pe care trebuie să le conţină o strategie de brand

Iată câteva probleme pe care le putem aborda în sesiunea GRATUITĂ:

  • Text Hover
cum identifici care sunt points of parity și diferențiatorii

  • Text Hover
cum construiești
narativul strategic

  • Text Hover
cine stabilește tonul vocii
unui brand

  • Text Hover
cum influențează brandul procesul de vânzări

  • Text Hover
care este legătura între strategia de business și cea de brand

  • Text Hover
cât durează procesul de
branding

Ședință de consultanță în valoare de
250 EURO!

Ce spun partenerii noștri

 

  • Ariston Thermo România colaborează cu Premiere M de peste 10 ani în care au dezvoltat numeroase proiecte creative, implementări BTL. Pasiunea lor pentru branding și reacția lor rapidă la nevoile noastra îi fac un partener de încredere pentru noi. Apreciem faptul că echipa are atitudinea “orice este posibil” și își asuma responsabilitatea de lucra cu branduri în curs de dezvoltare cu bucurie și entuziasm.

    Oana Bîrzea Robu, Marketing Manager Ariston - Thermo Romania
  • Promptitudinea și profesionalismul sunt cuvinte care descriu colaborarea noastră cu agenția Premiere M. Am avut încredere în ei să creeze brandingul pentru zona noastră de expoziție dintr-un târg de IT. De asemenea, ne-au ajutat cu design-ul și producția bannerelor și a unor materiale mai neconvenționale pentru proiecte punctuale. Am fost impresionată de devotamentul lor și de felul în care au gestionat deadline-uri foarte strânse.

    Enikő László, Senior Public Relations Specialist - Yardi Romania
  • Premiere M a fost plasa noastră de siguranță în cele mai dificile momente, atunci când am început afacerea. Am stat liniștiți pentru că am simțit că e cineva care are grijă de noi, de business-ul nostru și nu ne lasă la greu. Dar, mai important am simțit că avem alături un partener care ne înțelege și ne acceptă ideile cu adevărat. Când ne-am “împiedicat”, ne-au oferit sfaturi și susținere, chiar și în zone care nu țineau de ei. Ne-au ajutat să mergem mai departe, pas cu pas. Chiar am simțit că sunt la fel de implicați și pasionați ca și noi; că le pasă la fel de mult ca și nouă. 🙂

    Aneta Neagomir, CEO - Jumping House
  • O echipă de profesioniști care livrează la timp, conform cerințelor. Creativitatea dovedită de Premiere M este motivul principal pentru care CIS GAZ s-a implicat în această colaborare. Toate campaniile dezvoltate împreună au fost de succes.

    Sebastian Călugăr, CEO - CIS GAZ SA
  • Am avut plăcerea să lucrăm cu echipa Premiere M în dezvoltarea website-ului nostru. Ne-a încântat faptul că au înțeles din prima cerințele și ne-au oferit soluții personalizate pentru ele, rapid și profesionist de fiecare dată. Proiectul a fost finalizat cu succes datorită flexibilității și adaptării echipei Premiere M, dar și datorită experienței tehnice și a metodelor excelente de comunicare și colaborare de care au dat dovadă. Suntem foarte mulțumiți de website și recomandăm cu încredere serviciile Premiere M.

    Raluca Alexie, Sr. CSR Programmes Developer – High Innovative

7 lucruri pe care trebuie să le știi înainte să dezvolți o strategie de brand

1. Brandul este un organism viu. El trebuie să evolueze și să se reinventeze constant pentru a rămâne relevant.

2. Brandul este o percepție, iar asta înseamnă că ai nevoie de mai mult decât o direcție grafică pentru a captura atenția clienților. Ai nevoie de esență. Ai nevoie de o poveste care să stea în picioare și să rezoneze cu targetul tău.

3. Brandul trebuie sa fie adaptabil pentru specificul fiecărui mediu de comunicare (site, social media, print). Trebuie să poți introduce brandul tău în conversație cu potențialii clienți, oriunde s-ar afla aceștia.

4. Construcția unui brand începe cu cercetarea. Intuiția nu este suficientă. Prin cercetare descoperi informații esențiale despre clienți și concurență.

5. Poziționarea este etapa în care începi să te gândești la tine. Ce vrei să gândească oamenii despre tine? Cât de aglomerată este piața și cum poți tu să oferi un plus de valoare față de ceilalți jucători?

6. Definirea diferențiatorilor? de ce ar cumpăra clienții la tine. Personalitatea brandului te vor aduce mai aproape de esența în comunicare pentru brandul tău.

7. Ce are de spus brandul tău? Care sunt mesajele cheie și ce cuvinte rezonează cu publicul tău țintă?

Înainte de a rezerva sesiunea de strategie gratuită, trebuie să înțelegi că acest lucru NU este pentru toată lumea, ci doar pentru persoanele care înteleg ca brandul este un construct pe termen lung și sunt dispuse să investească în dezvoltarea lui, ca motor al businessului.

Ești pregătit să dezvolți un brand memorabil?