Standard Posts
5 tendințe din social media care merită atenția ta în 2022
În 2021, rețelele de socializare online au atins peste 3.7 miliarde de utilizatori la nivel global, iar popularitatea lor continuă să crească. În contextul expansiunii rețelelor sociale – atât din punct de vedere al răspândirii globale, cât și al funcționalităților tot mai avansate – brandurile se întreabă tot mai des care sunt cele mai bune metode de a interacționa cu clienții.
Anul trecut am văzut multe situații în care ce a funcționat ieri, azi nu mai funcționează. Se întâmplă, mai ales având în vedere ritmul accelerat de schimbare al funcționalităților, algoritmilor și al comportamentului și așteptărilor utilizatorilor din mediul online.
Așadar, dacă vrei să îți dezvolți canalele de social media în 2022, ți-am pregătit o serie de tendințe pe care merită să le ai în vedere. Citește mai departe să descoperi care sunt.
1. TikTok se va extinde și mai mult
- TikTok este o platformă care nu este încă saturată de reclame (în comparație cu Facebook sau Instagram), iar brandurile care reușesc să-și găsească o poziționare puternică pe acest canal vor dobândi un avantaj în fața competiției.
- Costurile de advertising ale TikTok sunt competitive în comparație cu Instagram și Facebook.
- TikTok permite brandurilor să transforme conținutul generat de utilizatori ca parte centrală a strategiei de content.
2. Instagram Reels sunt parte dintr-o schimbare de paradigmă
- Instagram va oferi mai multă putere creatorilor. În următoarele luni, Instagram va introduce noi beneficii pentru creatori, care vor putea să-și monetizeze conținutul publicat în platformă.
- Instagram se va concentra pe reels și vor continua să promoveze acest format. Acum că IGTV a dispărut, secțiunea video este dedicată în totalitate secțiunii de reels.
- Integrarea mai multor opțiuni de shopping direct din platformă. Link-urile din stories și funcționalitățile precum Live shopping sunt parte din eforturile lor de a transforma Instagram într-o platformă din care se poate face shopping.
- Eficientizarea comunicării între utilizatori prin adăugarea de funcționalități ale mesajelor și apelurilor video din aplicație.